הפקת עיתונים - סטודיו אבישיד

תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי תוך שימת דגש על שימוש במילות מפתח רלבנטיות לקידום אורגני | כתבות תחקיר | ראיונות אישיים | פרופיל אישי

תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי תוך שימת דגש על שימוש במילות מפתח רלבנטיות לקידום אורגני | כתבות תחקיר | ראיונות אישיים | פרופיל אישי​

קידום אתרים בדיגיטל

תחום הפרסום פרץ גבולות בעשור האחרון. עולם הדיגיטל של היום, מאפשר לנו לשווק את העסק בהיקפים גדולים יותר, להגיע לקהלי יעד ממוקדים יותר, לפרוץ את גבולות הפרובינציה ולחשוב ברמה ארצית ואף גלובלית, בהתאם כמובן לצרכי העסק

קראו עוד »
תוכן שיווקי נדל"ן

נלבישך שמלת בטון

אבנר לוי, יו”ר ארגון הקבלנים בתל אביב-יפו בת ים, ואלי רוזנטל, מנכ”ל הארגון, מסבירים מה עומד בפני קבלן שמבקש לבנות. מתברר שמדובר בעיקר במדינת ישראל. ויש להם גם מה להגיד על תדמית הקבלן

קראו עוד »
קבוצת גרינברג-שניאור יזמות נדל"ן

שכונת חיים

קבוצת גרינברג-שניאור יזמות נדל”ן אחראית להצלחת הפרויקט הראשון שיצא לדרך בארץ, של שיקום שכונות. שיתוף הפעולה עם עיריית חיפה הניב את השכונה המרהיבה ברחוב חביבה רייך

קראו עוד »
עזרה וביצרון

בית עם כתובת

אחרי שחידשה את מתחם התחנה, השעון ביפו ושכונת שפירא, “עזרה ובצרון”, חברת בת של עיריית תל אביב יפו, מסמנת את היעד הבא:
לאפשר לזוגות צעירים לגור במרכז, מבלי להתפשר על איכות הדיור

קראו עוד »
תוכן שיווקי - סטודיו אבישיד

מפתח להצלחה

אנחנו יכולים לדאוג שיהיו בביתנו המוצרים והפריטים היקרים ביותר, אבל אנו לא נותנים מספיק את הדעת איך להגן עליהם מפני פריצה. שמוליק שטרנשוס, מנכ”ל מולטילוק העולמית – החברה הגדולה ביותר למוצרי נעילה מתקדמים בישראל – מסביר, למה חשוב לרכוש מוצרי נעילה עם בקרת שכפול, מה פירוש המונח Interactive® Selector (ואיך זה קשור לבייביסיטר), ולמה תמיד כדאי להקדים את הפורץ בשני צעדים קדימה.
“נעולים” – גרסת מוליטילוק

קראו עוד »
SAFECAR

“אני קונה זמן”

רונן זיסו (34), הבעלים והמייסד של חברת SAFECAR, בעלת הפטנט הבינלאומי של כספות אלומיניום למניעת גניבת כלי רכב, מסביר, מדוע המוצר שלו הפך להיות הלהיט בשוק, איך זה שחלק מחברות הביטוח מחייבות את הלקוחות שלהם להשתמש במוצר שלו בלבד ולמה הגנבים מרימים ידיים

קראו עוד »
קבוצת G4S ישראל

הרבה יותר ממוקד

ארז עזרא (38), מנכ”ל חטיבת המוקדים בקבוצת G4S ישראל, שהיא חלק מתאגיד האבטחה הגדול בעולם G4S, מסביר למה לנו לבחור במוקד גם אם יש לנו ביטוח, איזה חידושים יש בתחום ואיפה המשטרה נמצאת בכל הסיפור. ריאיון

קראו עוד »
מוסף מיגון מצורף לישראל היום

סיכול (מ)מוקד

אז, איך, לעזאזל, אנחנו מגֵנים ומאבטחים את הבית או את העסק שלנו: נבחר מוקד או אולי איש בטחון קבוע? מה חדש בתחום? למה לא רק הגברים בוכים בלילה?

קראו עוד »

ערוץ פרסום של סטודיו אבישיד

ערוץ עסקאות נדל"ן בישראל היום בדיגיטל
דילוג לתוכן