הפקת עיתונים - סטודיו אבישיד
תוכן כתיבת מאמרים

כתיבת תוכן שיווקי תוך שימת דגש על שימוש במילות מפתח רלבנטיות לקידום אורגני | כתבות תחקיר | ראיונות אישיים | פרופיל אישי

SAFECAR

"אני קונה זמן"

רונן זיסו (34), הבעלים והמייסד של חברת SAFECAR, בעלת הפטנט הבינלאומי של כספות אלומיניום למניעת גניבת כלי רכב, מסביר, מדוע המוצר שלו הפך להיות הלהיט בשוק, איך זה שחלק מחברות הביטוח מחייבות את הלקוחות שלהם להשתמש במוצר שלו בלבד ולמה הגנבים מרימים ידיים

מאת: אודי שבח | מוסף מיגון, מצורף לישראל היום

רונן זיסו, בעלים ומייסד SAFECARהנהג הפשוט, בעל הרכב החדש, לעולם לא יידע איזה עולם שלם של תחכום, ערמומיות ומזימות יש בחוץ כדי לגנוב לו את הרכב. את הנהג, שקם בבוקר לעמל יומו ומגלה, כי רכבו נעלם, זה לא כל כך מעניין. הוא רוצה את הרכב, ועכשיו. אותו, או אחר במקומו.
רונן זיסו (34) הוא המייסד והבעלים של חברת SAFECAR בעלת הפטנט הייחודי של כספת אלומיניום. זהו המוצר החדיש בתחום של מניעת הגניבות של כלי רכב. רונן זיסו מנסה לתאר, במיומנות ציורית, אפילו את אחורי הקלעים של עולם גניבות הרכב, תוך כדי פתרונות יצירתיים כיצד להתמודד ולנצח בעולם הזה.
זיסו, תושב פרדס חנה, שפתח את החברה לפני יותר משבע שנים אומר: "חשוב להבין, כי היום אין מדובר בגנבים מזדמנים, המטיילים ברחוב ובוחרים רכב לגניבה. כיום, מדובר בכנופיות של פורצי רכב. כל כנופיה מתחלקת לשלוש קטגוריות: הראשונה היא קטגוריית המידע. לכנופיה חוקרים מטעמה, היודעים בדיוק מה מתקינים בשוק הפרטי, מה מתקינים בכל אחת מחברות הליסינג השונות ולומדים לאפיין את הרכבים ואת מוצרי המיגון בצורה הטובה ביותר. הם יודעים כיצד, בדיוק, עובדת כל אחת מהמערכות השונות של כל החברות, היכן מתקינים אותן וכיצד הן מוסתרות ברכב. הקטגוריה השניה היא קטגוריית המומחים. המומחה מקבל את כל הנתונים מהמידען של הכנופיה ולומד את כל מוצרי המיגון. בנוסף, לומד המומחה את אופן הפעולה של כל רכב, את מבנה האלקטרוניקה ואת סוגי התקשורות ברכב. המומחה הוא זה אשר מטרתו 'להניע את הרכב'. הוא פועל במשך דקות ספורות בלבד ונעלם אל הצללים עם סיום פעולת ההתנעה. לכל מומחה יש ידע בתחום של שיטת ההתנעה של דגם מסויים או של מספר דגמים מצומצם. מומחה למזדה, מומחה לפולקסווגן, מומחה ליונדאי, וכן הלאה. קטגוריה שלישית: המוביל. לאחר שמומחה ההתנעה סיים את פעולתו, כל שנותר הוא להסיע את הרכב למקום מבטחים, שם ניתן יהיה לפרק אותו. המובילים הינם אנשים פשוטים, המקבלים סכומי כסף פעוטים, ולרוב הם אלה שנתפסים, מכיוון שהם אלה הלוקחים את הסיכון. אגב, לפני מספר חודשים נתפסה כנופיה של נשים, ששימשו כמובילות".
אם כך, לפי מה שאתה מתאר, אין סיכוי למנוע גניבה.
"ממש לא. יש מספר דרכים להתמודדות עם המצב, מחברות איתור רכבים ועד למוצרים למניעת גניבות. כאן נכנסת לתמונה חברת SAFECAR עם פטנט בינלאומי. את רוב הדגמים הנפוצים בישראל יגנבו הגנבים על ידי החלפת מחשב הרכב ועקיפת הקודן, אם יש כזה. בדגמים הנפוצים והמוכרים יהיה רצוי ונכון להשתמש במערכת למניעת גניבה, שהרי מטרת המערכת היא לא לרדוף אחרי הגנב, אלא למנוע ממנו את היכולת להחליף את מחשב הרכב. כשמדובר ברכבים מהסוגים הנפוצים, רוב חברות הביטוח תאשרנה התקנה של כספת SAFECAR במקום מערכת איתור רדומה או פעילה למחצה".
כיצד, בעצם, פועלת המערכת?
"מדובר בפטנט ישראלי, שצמח מתוך מפעל המייצר חלקים לתחום התעופה. זוהי כספת העשויה אלומיניום, עובדה התורמת לשמירה על מחשב הרכב מפני התחממות. כספת האלומיניום מגֵנה על מחשב הרכב ומונעת כל גישה אליו. זוהי מערכת עם תקן tuv הגרמני, שלא ניתן לפרוץ אותה אלא רק לאחר ארבעים דקות, זאת הודות לפעולה של נעילת הברגים".
ומה אז?
"עובדה זו מרפה את ידי הגנבים לחלוטין, והם מוותרים. הרי כל עניינם הוא להכניס לרכב מחשב פרוץ ולעקוף את הקודן. הכספת אינה מאפשרת להחליף את המחשב בשום צורה, אלא רק לאחר כשעה. למעשה, אני קונה זמן, והמערכת הזו היא קניית הזמן הבטוחה והטובה ביותר".
וזה עובד?
"אני מדבר רק על נתונים אמפיריים. כיום, אנחנו עובדים עם חברות הליסינג מהגדולות ביותר. ברצוני להדגיש, כי לחברות הביטוח המובילות יש קריטריונים ברורים להגדרות מיגון, בכלל, ולהגדרות של כספות אלומיניום, בפרט".

רונן זיסו, איש עסקים ממולח ומקצועי, פתח את חברת SAFECAR לפני למעלה משבע שנים, כשהיה בחור צעיר בן 27. "רב-בריח מוטורס", חברת הבת של "רב-בריח", קלטה את הפטנט העולמי המבריק שבידיו של הבחור ומייד חברה אליו. כידוע, "רב-בריח" מאגדת, למעשה, קבוצה של חברות בענף הרכב – בעצם, הקבוצה הגדולה ביותר – והיא מונה את החברות:
רב-בריח מוטורס – שירותים, מוצרים ופתרונות לענף הרכב. רב-בריח איתור לוויני – מיגון, איתור וניווט לוויני וסייפקאר – פיתוח ותכנון כספות אלומיניום למניעת גניבת רכבים.
מדובר במערכת, שלא זו בלבד שהיא קלה להפעלה, אלא היא זולה מאוד: 530 שקל בלבד".

רגע, אם זה גם זול וגם בטוח, זה לא עדיף על פני מערכות הגנה אחרות, כולל מערכות איתור?
זיסו מתחמק: "אני יודע לדבר על המוצר שלי. אני חושב, שהוא זול ובטוח. מה שאני אומר לך בעניין הזה, אבל רק בקצרה, הוא, שכיום יש בשוק מגמה כוללת להוזיל את עלויות הרכבים, וזה כולל את כל הפרמטרים והאספקטים, מגודל המנוע וכיו"ב. אני מניח, שבשל המגמה הזו, תהיה בעתיד דרישה גדולה יותר למוצרים זולים גם במערכות הגנה ומניעה".

את כספות האלומיניום של "סייפקאר" ניתן להשיג בכל אחת מתחנות הרשת של "רב-בריח מוטורס". ניתן לאתר את התחנה הקרובה למקום המגורים ע"י יצירת קשר עם מוקד המיגון בטלפון: 1-800-350-555
"סייפקאר ישראל" | www.safe-car.com | 03-9310058
דילוג לתוכן