הלבשת הכנס מתחילה בעיצוב לוגו האירוע ובניית שפה גרפית אחידה אשר תלווה את כל הפרסומים המקדימים כולל אתר הכנס והפרסומים ביום הכנס.
בתהליך המיתוג יש לתת חשיבות לבחירת הגופנים, הצבעים, או השילוב ביניהם, אשר ישדרו אמינות/ יוקרתיות/ עממיות/ עצמה, נשיות או כל מסר אחר שאותו נרצה להעביר בהתאם לתכני הכנס ולסוג קהל היעד.
לסטודיו אבישיד ניסיון של שנים רבות בעיצוב ומיתוג כנסים. אנו עובדים מול החברות המובילות בישראל בתחום הכנסים.
מעבר לנראות הויזואלית, אנו שמים דגש על עבודה זריזה מול מנהל הכנס. על מנת שהכל יתנהל ביעילות על פי לוח זמנים צפוף והשינויים התכופים המוכרים לנו בתהליך זה.
הלבשת הכנס מתחילה בעיצוב לוגו האירוע ובניית שפה גרפית אחידה אשר תלווה את כל הפרסומים המקדימים כולל אתר הכנס והפרסומים ביום הכנס.
בתהליך המיתוג יש לתת חשיבות לבחירת הגופנים, הצבעים, או השילוב ביניהם, אשר ישדרו אמינות/ יוקרתיות/ עממיות/ עצמה, נשיות או כל מסר אחר שאותו נרצה להעביר בהתאם לתכני הכנס ולסוג קהל היעד.
לסטודיו אבישיד ניסיון של שנים רבות בעיצוב ומיתוג כנסים. אנו עובדים מול החברות המובילות בישראל בתחום הכנסים.
מעבר לניראות הויזואלית, אנו שמים דגש על עבודה זריזה מול מנהל הכנס. על מנת שהכל יתנהל ביעילות על פי לוח זמנים צפוף והשינויים התכופים המוכרים לנו בתהליך זה.