ממריאים מחדש

פרסום ושיווק

אנחנו כאן כדי שהעסק שלך יעבוד

מיתוג עסקי • בניית אתרים • עיתונים • כנסים

קידום ממומן PPC, מתאים למותגים שמטרתם להגדיל את המכירות /לידים /העלאת מודעות למבצעים חמים וכד’ לטווח הקצר.
בשיטה זו משלמים לגוגל לפי הקלקה
(pay per click). הצלחת הקידום תלויה במחקר מילות מפתח מעמיק ופילוח מדויק של קהלי היעד. אין השפעה לפרסום הממומן בגוגל לטווח הרחוק.

קידום אורגני SEO, מתאים למותגים שמטרתם ליצור נוכחות עמוקה ויציבה בגוגל לטווח הארוך. בפרסום אורגני אתם בונים את הנכס שלכם כדי להיות כאן לאורך זמן. 
הקידום מול גוגל – חינמי. כדי להגיע למקומות טובים בתוצאות החיפוש, חשוב לבצע תחילה, מחקר מילות מפתח מעמיק, אופטימיזציה באתר /דף נחיתה, וקידום תוכן איכותי ורלוונטי. השקעה לטווח ארוך – חוסכת כסף.

קידום אורגני ברשתות החברתיות, מתאים למותגים שמטרתם ליצור נוכחות ותהודה תוך התאמה בין אופי פעילות המותג לסוג הרשת.
המטרה להביא דרך הרשתות תנועת גולשים לאתר, ובמקביל לחזק את המותג. כמו כן, בניית הקישורים המובילים לאתר, תורמת משמעותיות לדירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל.

הפרסום בפרינט עדין חי ובועט!
סטודיו אבישיד פותח בפניכם מגוון אפשרויות פרסום וחשיפה במדיה המסורתית. מודעות ו/או תוכן שיווקי בעיתונות הארצית והמקומית, שלטי חוצות, חומרים פרסומיים, השתתפות בכנסים, מגוון אפשרויות קד”מ. שילוב בין המדיה המסורתית והדיגיטלית מומלץ בהתאם לאופי המותג ולתקציב הקמפיין.

קידום ממומן PPC, מתאים למותגים שמטרתם להגדיל את המכירות /לידים /העלאת מודעות למבצעים חמים וכד’ לטווח הקצר.
בשיטה זו משלמים לגוגל לפי הקלקה
(pay per click). הצלחת הקידום תלויה במחקר מילות מפתח מעמיק ופילוח מדויק של קהלי היעד. אין השפעה לפרסום הממומן בגוגל לטווח הרחוק.

קידום אורגני SEO, מתאים למותגים שמטרתם ליצור נוכחות עמוקה ויציבה בגוגל לטווח הארוך. בפרסום אורגני אתם בונים את הנכס שלכם כדי להיות כאן לאורך זמן. 
הקידום מול גוגל – חינמי. כדי להגיע למקומות טובים בתוצאות החיפוש, חשוב לבצע תחילה, מחקר מילות מפתח מעמיק, אופטימיזציה באתר /דף נחיתה, וקידום תוכן איכותי ורלוונטי. השקעה לטווח ארוך – חוסכת כסף.

קידום אורגני ברשתות החברתיות, מתאים למותגים שמטרתם ליצור נוכחות ותהודה תוך התאמה בין אופי פעילות המותג לסוג הרשת.
המטרה להביא דרך הרשתות תנועת גולשים לאתר, ובמקביל לחזק את המותג. כמו כן, בניית הקישורים המובילים לאתר, תורמת משמעותיות לדירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל.

הפרסום בפרינט עדין חי ובועט!
סטודיו אבישיד פותח בפניכם מגוון אפשרויות פרסום וחשיפה במדיה המסורתית. מודעות ו/או תוכן שיווקי בעיתונות הארצית והמקומית, שלטי חוצות, חומרים פרסומיים, השתתפות בכנסים, מגוון אפשרויות קד”מ. שילוב בין המדיה המסורתית והדיגיטלית מומלץ בהתאם לאופי המותג ולתקציב הקמפיין.

קידום אתרים

תחום הפרסום פרץ גבולות בעשור האחרון. עולם הדיגיטל של היום, מאפשר לנו לשווק את העסק בהיקפים גדולים יותר, להגיע לקהלי יעד ממוקדים יותר, תהליך נכון של קידום אתרים יעלה את האתר במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

אתר אינטרנט הנו נכס דיגיטלי ראשוני. כדי להביא תנועה לאתר, עלינו לנווט אלינו את הגולש בדרכים מגוונות, מתוך מנועי החיפוש, מפורומים שונים, מהרשתות החברתיות, מקישורים באתרים חיצוניים ומנכסים דיגיטלים נוספים אשר בבעלותנו.
קידום אתרים הוא נושא מאוד דינמי, וחשוב להכיר את הכלים ולהשתמש בהם בדרכים יצירתיות.

בעידן האינטרנט הכל מדיד. אפשרויות החשיפה לקהלים שונים מגוונות והן בהחלט עושות את העבודה. חלקן יותר, חלקן פחות. אבל בלי השיווק הדיגיטלי – אנחנו ללא ספק, הרבה פחות חשופים. ופחות חשיפה = פחות המרה (רכישה).

רוב השיווק הדיגיטלי מתמקד בארבעה אפיקי שיווק מרכזיים: 

• קידום אורגני (SEO) (חינמי)

• קידום ממומן בגוגל

• קידום ברשתות החברתיות

• קידום תוכן 

היתרונות של השיווק הדיגיטלי מול המסורתי, הן זמינות, בינלאומיות, חיסכון בהוצאות ויכולת מדידת תוצאות.

קידום אתרים

תחום הפרסום פרץ גבולות בעשור האחרון. עולם הדיגיטל של היום, מאפשר לנו לשווק את העסק בהיקפים גדולים יותר, להגיע לקהלי יעד ממוקדים יותר, תהליך נכון של קידום אתרים יעלה את האתר במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

אתר אינטרנט הנו נכס דיגיטלי ראשוני. כדי להביא תנועה לאתר, עלינו לנווט אלינו את הגולש בדרכים מגוונות, מתוך מנועי החיפוש, מפורומים שונים, מהרשתות החברתיות, מקישורים באתרים חיצוניים ומנכסים דיגיטלים נוספים אשר בבעלותנו.
קידום אתרים הוא נושא מאוד דינמי, וחשוב להכיר את הכלים ולהשתמש בהם בדרכים יצירתיות.

בעידן האינטרנט הכל מדיד. אפשרויות החשיפה לקהלים שונים מגוונות והן בהחלט עושות את העבודה. חלקן יותר, חלקן פחות. אבל בלי השיווק הדיגיטלי – אנחנו ללא ספק, הרבה פחות חשופים. ופחות חשיפה = פחות המרה (רכישה).

רוב השיווק הדיגיטלי מתמקד בארבעה אפיקי שיווק מרכזיים: 

• קידום אורגני (SEO) (חינמי)

• קידום ממומן בגוגל

• קידום ברשתות החברתיות

• קידום תוכן 

היתרונות של השיווק הדיגיטלי מול המסורתי, הן זמינות, בינלאומיות, חיסכון בהוצאות ויכולת מדידת תוצאות.

דילוג לתוכן