הפקת עיתונים - סטודיו אבישיד
תוכן כתיבת מאמרים

כתיבת תוכן שיווקי תוך שימת דגש על שימוש במילות מפתח רלבנטיות לקידום אורגני | כתבות תחקיר | ראיונות אישיים | פרופיל אישי

מגדל משה אביב, רמת גן

קבוצת אביב, פינוי בינוי מבית טוב

עם רקורד של 53 שנים בתחום, מבנים מרשימים וייחודיים ושילוב של יזמות וקבלנות תחת קורת גג אחת, קבוצת הבנייה אביב הינה הבחירה הטובה ביותר לביצוע פינוי בינוי ותמ”א 38/2

מאת: דורית קרן צבי | מוסף התחדשות עירונית, מצורף לישראל היום

מאת: דורית קרן צבי
מוסף התחדשות עירונית, מצורף לישראל היום

דפנה הרלב, מנכ”לית אביבאין ספק שפרויקט פינוי בינוי תמ”א 38/2 הינו פרויקט מורכב מאוד: גיוס הדיירים, החתמתם, בחירת היזם, המשא ומתן עמו, פינוי הדירות ועוד. מדובר בתהליך ארוך ומורכב בו אנשי מקצוע רבים מעורבים בתהליך. בסופו של התהליך נהנים בעלי הדירות מדירה חדשה לחלוטין, באותו מיקום אהוב, מוכר ומרכזי, יחד עם עליית ערך הנכס שלהם. אין ספק כי מדובר בהחלטה כלכלית ורגשית חשובה ביותר עבור בעלי הדירות. מסיבה זו, חשוב לבחור יזם וקבלן מנוסה, בעל רקורד מוכח וגב פיננסי, המחויב לתהליך.

חברת אביב, הוקמה לפני 53 שנים וכיום הינה אחת מחברות הבנייה הפרטיות הוותיקות והמובילות בישראל, בעלת ניסיון רב בהקמת פרויקטים הנדסיים מורכבים. כל פעילוית החברה, הכוללות ייזום, בנייה, תכנון, שינויי דיירים ושירות לדיירים, נעשות תחת קורת גג אחת במשרדי החברה במגדל משה אביב. כך נהנים הלקוחות מהתנהלות מול גורם אחד בלבד, בעל מחויבות אישית.
לחברת אביב מחלקת מהנדסים מהמובחרות בארץ. החברה ביצעה פרויקטים מורכבים ביותר, כמו מגדל משה אביב, המגדל הגבוה בישראל, בית חולים אסותא, בית החולים הפרטי הגדול והמתקדם בישראל, פאלאס תל אביב, פרויקט הדיור המוגן היוקרתי בישראל, אביב בגימל, אביב בצמרת, אביב בלבונטין ועוד. לאחרונה התקשרה החברה עם מספר פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בתל אביב, רמת גן וגבעתיים.

דפנה הרלב, מנכ”לית החברה, בתו של מייסד החברה, משה אביב. “הרקורד שלנו מוכח”, היא אומרת. “עשרות פרויקטים פורצי דרך ומרשימים שבנתה החברה, מאות הלקוחות המרוצים והנאמנים שממשיכים לקנות אצלנו, עליית הערך של הדירות שבנינו, מדברות בעד עצמן. לדייר או ועד בניין המעוניין לבצע פינוי בינוי בדירתו, אני ממליצה לבחור ביזם שהוא גם קבלן, כך שכל תהליך הטיפול המורכב בהקמת הפרויקט, מרוכז בכתובת אחת. באופן זה, האחריות על כל תהליך הבנייה, מרוכזת בידי גוף אחד”.

תכנון חכם

עשרות שנות הניסיון של החברה, מנהליה ומהנדסיה, עומדים לרשות הדיירים בפרויקטים החדשים של החברה. לעיתים, תכנון חכם של פנים הדירה, יכול לעשות את ההבדל מבחינת נוחות הדירה, יעילות וניצול השטחים, איכותה ושמירה על הדירה לאורך זמן. שימוש בחומרים איכותיים, עמידה בלוחות זמנים, שימוש במיטב אנשי המקצוע, הקפדה על פרטים ובנייה חכמה הם ממאפייני הבנייה של אביב. בזכות זאת, לאורך השנים, מגלים לקוחות החברה, כי דירתם נהנית מהשבחת ערך, במקרים רבים, הרבה יותר מדירות דומות באזור.

אביב בלבונטין, מראשוני פרויקטי תמ”א 38/2 בתל אביב

לפני כשנה סיימה אביב את הקמתו של פרויקט אביב בלבונטין. בניין מרשים, מעוצב בסגנון הניו באוהאוס, מראשוני פרויקטי תמ”א 38/2 (הריסה והקמה) בתל אביב. המבנה הישן נהרס, ובמקומו נבנה קומפלקס חדש הכולל מתחם של שלושה בנייני מגורים, 132 דירות, חניון תת קרקעי ושטח מסחרי במפלס הרחוב. החיפוי החיצוני של המבנה מורכב מטיח בשילוב עץ, ובמרכזו פטיו עם גינה מוארת. בנוסף, עומדים לרשות הדיירים חדר אופניים, מרחב מוגן קומתי ושלוש מעליות מרווחות. הפרויקט זכה במקום ראשון בתחרות פרס העיצוב 2015 בקטגוריית מתחמי מגורים.

“הכל חשוב לנו, איך ייראו הבניינים, איך תיראה הסביבה ואיך המבנים ישתלבו בסביבה”, מסכמת הרלב. “אנחנו רצים למרחקים ארוכים, יש לנו את הניסיון, הידע והאיתנות הפיננסית לכך. אנו רואים את יעודנו בבניית בתים למשפחות, מקום לגדל בו ילדים, מקום נעים ונוח שבו הדיירים מרגישים מוגנים ושייכים. אנחנו שמחים לסייע לאותם דיירים שיכולים להגשים חלום ולהתגורר באותה שכונה אהובה ומוכרת, בדירה חדשה ומודרנית”.

אביב ושות’
3353*
דילוג לתוכן