הפקת עיתונים - סטודיו אבישיד
תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי תוך שימת דגש על שימוש במילות מפתח רלבנטיות לקידום אורגני | כתבות תחקיר | ראיונות אישיים | פרופיל אישי

תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי תוך שימת דגש על שימוש במילות מפתח רלבנטיות לקידום אורגני | כתבות תחקיר | ראיונות אישיים | פרופיל אישי​

תוכן שיווקי - סטודיו אבישיד

מפתח להצלחה

אנחנו יכולים לדאוג שיהיו בביתנו המוצרים והפריטים היקרים ביותר, אבל אנו לא נותנים מספיק את הדעת איך להגן עליהם מפני פריצה. שמוליק שטרנשוס, מנכ”ל מולטילוק העולמית – החברה הגדולה ביותר למוצרי נעילה מתקדמים בישראל – מסביר, למה חשוב לרכוש מוצרי נעילה עם בקרת שכפול, מה פירוש המונח Interactive® Selector (ואיך זה קשור לבייביסיטר), ולמה תמיד כדאי להקדים את הפורץ בשני צעדים קדימה.
“נעולים” – גרסת מוליטילוק

מאת: אודי שבח  | מוסף מיגון, מצורף לישראל היום

שמוליק שטרנשוס, מנכ"ל מולטילוק העולמיתמה הייתם אומרים לו היינו מודיעים לכם, למשל, שהדבר הכי אישי שלכם – כמובן, אחרי תמונות הילדים בארנק וכרטיס האשראי – מפתח הבית שלכם, אינו בטוח כלל. ולא זו בלבד שאינו בטוח, אלא אפילו מאוד מסוכן להשאיר אותו לבד, ללא השגחה. ממש כמו כשמדובר בדרדק. אלא שבניגוד למקרה של דרדק, מפתח עלול גם “לשבט את עצמו” בדיוק מוחלט ולהגיע לידיים, שיסובבו את המנעול שלכם, לא בשביל לשאול מה שלומכם היום, אם לומר זאת בעדינות… תחזיקו חזק: כ-60% מהפריצות בישראל הינן מה שנקרא “פריצות שקטות”, כלומר, כאלו, שבהן הפורץ השתמש במפתח, על מנת להיכנס לבית שאליו פלש.
באופן די מוטעה, קו החשיבה הראשוני שלנו הוא, שגנבים פורצים לבית שלנו בכל הדרכים ומכל הפתחים, אפילו דרך מערכת המיזוג, רק לא כל כך דרך הדלת הראשית… לכן, אנחנו מוסיפים מערכות אזעקה משוכללות, חיישני נפח, יש בינינו גם מי שמכניסים כל מיני מצלמות עם חיישנים תרמיים, אנחנו מתחברים למוקדי אבטחה, מתקינים סורגים ממגוון סוגים: פלדה/ברזל/פלטיניום, אבל אנחנו לא כל כך לוקחים בחשבון, שפורץ מיומן יכול להיכנס אלינו הביתה בשקט, באמצעות מפתח.

שכפול מבוקר, רק שכפול מבוקר!

אז איך הם עושים את זה, בעצם? לפורץ מיומן מספיק להסתכל על מפתח פשוט, כדי ללמוד את הקומבינציה, שממנה הוא מורכב, ולשחזר אותה. וגם אם הוא די ירוק בתחום, הוא יכול לשכפל את המפתחות שלכם בקלות. די אם השארתם אותם ללא השגחה – שכחתם אותם במכולת השכונתית, במוסך או אפילו במשרד החברה – די בחתיכה קטנה של פלסטלינה, או אפילו שעווה, כדי ליצור את התבנית הנכונה של המפתח, וכך נפתחת כל הדרך למגירת התכשיטים בחדר השינה שלכם או למפתחות הרכב, שהשארתם על השולחן או על השידה בסלון כשישנתם.
שמוליק שטרנשוס, מנכ”ל מולטילוק העולמית, מסביר כיצד ניתן, עד כמה שאפשר, למנוע מגורמים זרים להיכנס אל ביתנו, שהוא מבצרנו. “רובנו לא מעריכים נכון את היכולות של פורצים ושל גורמים עבריינים אחרים ואת ההשלכות האפשריות, ופעמים רבות אנו מסתפקים בצילינדר ברמה בינונית, ואף למטה מזה. לכן, אנחנו, ב”מולטילוק”, עובדים כל העת על פיתוח מוצרי נעילה עם בקרת שכפול, אשר מצמצמים את האפשרות לשכפל מפתחות ללא רשות. מערכת השכפול המבוקר פותחה אצלנו במטרה להקשות מאוד על שכפול המפתח ללא ידיעת בעליו החוקיים”, מסביר שטרנשוס. “המנעולנים המורשים לשכפל מפתחות, הינם מנעולנים המוכרים על ידי “מולטילוק”. הם מקצועיים ואמינים, והם מורשים לשכפל את המפתח רק עבור מי שמציג בפניהם את כרטיס השכפול השייך לצילינדר שלו. בקרה זו מקשה על גורמים לא רצויים לעשות זאת, גם כשהם משתמשים בשיטות מתוחכמות ומתקדמות. לכן, השכפול אצל מנעולן מורשה על ידי “מולטילוק” מפחית עבור בעליו החוקיים של המפתח את האפשרות לשכפול בלתי רצוי”.

“גם צילינדר דורש רענון”

מזה ארבעה עשורים חברת “מולטילוק” מתמחה במוצרי נעילה ברמת “High Security”, רמת ביטחון גבוהה. החברה מציעה פתרונות נעילה מגוונים, מורכבים יותר או פחות, על מנת לאפשר ביטחון מירבי לכל בית אב. כ-100 מיליון משתמשים ברחבי העולם נעזרים במוצרי הנעילה של “מולטילוק” הישראלית, הנהנית ממוניטין בינלאומי. לחברה יש כ-13 חברות-בת בחו”ל ומפיצים הפועלים בכ-120 מדינות. הודות לכך, החברה יכולה להציע מגוון רחב של מנעולים וצילינדרים, בדרגות אבטחה שונות, לכל אחד מאתנו.
לדוגמה, פיתוח אחרון של “מולטילוק” הוא צילינדר לדלת: Interactive® Selector. צילינדר זה מאפשר לבעל הדירה לתת הרשאות כניסה זמניות למשתמשים חיצוניים כגון: בייביסיטר, עוזרת בית וכדומה. את הרשאות הכניסה הזמניות ניתן להתאים, לבטל ולחדש בכל עת באמצעות סיבוב פשוט של מפתח הרשאה וחסימה בצילינדר. מוצר זה הוא ברמת ביטחון High Security ומסופק עם כרטיס שכפול, המיועד לבקרה על שכפול מפתחות.
“כמו כל מוצר אבטחה אחר, גם צילינדר דורש רענון”, ממשיך שטרנשוס. “בדיוק כמו סיסמה למחשב או תוכנת אנטי וירוס. אז איך ייתכן, שהצילינדר בדלת הכניסה שלנו מותקן שם שנים רבות, ואנו לא נשקול את החלפתו, אלא אם התקלקל, או אם החלפנו דירה?! לצערנו, פעמים רבות אנו מגלים, שצרכנים משדרגים את מערכות הנעילה שברשותם רק כשכבר מאוחר מדיי, כלומר לאחר הפריצה, ולא כפעולת מניעה.
כשם ששיטות הנעילה מתקדמות ומתפתחות, כך מתקדמים ומתפתחים גם הפורצים. לתת מפתח לנותני שירות למיניהם, לאבד מפתח, או לשים אותו במקום חשוף לעין – אלו הן פעולות, שדומות מאוד להצמדת מדבקה קטנה לכרטיס הכספומט שלכם, ועליה לרשום את הקוד הסודי… לפיכך, רצוי להחליף את הצילינדר שבדלת אחת לארבע שנים, בערך, בצילינדר אחר, שבא מבית טוב ומוכר, ולא פחות חשוב: שיהיה מעודכן טכנולוגית”.

מוליטלוק ישראל
דילוג לתוכן